Дехто з киян сам привчає себе до нового порядку заздалегідь.
Нові правила дорожнього руху, що ТСН випробувала їзду столицею згідно з нових правил ТСН випробувала їзду столицею згідно з нових правил обмежують швидкість у містах 50 км/год, ще не вступили в силу, а дехто з киян уже привчає себе до повільнішої їзди. Потренуватися їздити так, аби не отримати штраф у 3400 гривень, вирішили й журналісти, йдеться в сюжеті ТСН.19:30.
Киянин Ельдар уже другий тиждень їздить по-новому – на швидкості 50 плюс дозволені 9 перевищення. І почувається не сумлінним водієм, котрий виконує діючу вимогу швидкості у 60 км\год, а перешкодою на дорозі. "Це не Київ – це суцільний чемпіонат з автоперегонів", - коментує він сигнали позаду себе. Ельдар відчув переваги повільнішої їзди – у нього зменшилися витрати на пальне, і, як не дивно, він менше стоїть у заторах.
Журналісти два дні поспіль проїхали однаковим маршрутом у той самий час – тільки одного разу згідно нових вимог, а другий за звичним для сучасного Києва стилем. Виявилося, що на 7-кілометровій дистанції північної кільцевої дороги швидкість 59 км/год дає результат 11 хвилин, тоді як на 79 км\год можна заощадити 4 хвилини. А на 18 км при міському трафіку різниця становить півгодини: 1:10 на швидкості 50 км/год супроти 0:40 на режимі без стримання.
Надії водіїв – лише на міську владу, котра може виділити окремі автодороги під особливий швидкісний режим. "Не треба дурня вмикати, а в тих місцях, де немає людей, огороджена траса – я думаю, можна їхати спокійно 80", - кажуть вони. Дороги з кількома смугами та відбійниками – це та сама кільцева, проспекти Перемоги і Бажана, а також Броварське, Столичне та Набережне шосе. Міська влада може погодити з поліцією окремі швидкісні обмеження для цих ділянок. Однак чи станеться це, наразі невідомо. Як незрозумілим лишається механізм покарання порушників, котрий досі не оформлений законодавчо.
Відчути себе перешкодою для інших: журналісти пробували їздити Києвом за новими швидкісними лімітами
20:35, 14 грудня 2017 р.
Суспільство