На фасаді торгово-розважального центру Gulliver в березні встановили найбільший світлодіодний екран в Європі. Оновлені медіафасади стали рекламним майданчиком, аудиторія яких перевищує 350 тисяч контактів щодня.
Про це повідомляє пресслужба ТРЦ.
Екран складається з п’яти відеодисплеїв площею близько чотирьох тисяч квадратних метрів. До цього найбільший LED екран мав площу понад 600 кв метрів.
Екран на “Гулівері” видно в радіусі до чотирьох кілометрів.
«Ми хотіли, щоб величезні світлодіодні екрани високої роздільної здатності на фасаді ТРЦ стали невід’ємною частиною архітектурного дизайну комплексу будівель, його візитною карткою і гордістю, як при відкритті стало наше декоративне освітлення з боку бульвару Лесі Українки» – коментує проєкт генеральна директорка Gulliver Ірина Круппа.
Ці світлові панелі будуть також використовувати для трансляції футбольних матчів та концертів, так і інших подій.
Як говорять у пресслужбі ТРЦ, технології розпізнавання аудиторії і машин дозволять адаптувати контент до різної публіки.
Читайте також:Лицарські бої та спалення опудала влаштували у київському парку: фото