ДТЕК пропонує передавати покази лічильників за допомогою чат-боту у соцмережах

Настав час передачі показів лічильника. Щоб всі клієнти мали змогу вчасно та в зручному форматі передавати покази, в ДТЕК Київські регіональні електромережі функціонують дистанційні, а тому числі онлайн сервіси.

Вони працюють 24/7 і дозволяють не відвідувати офіси компанії, що особливо актуально у воєнний час та з огляду на ризики повітряних ударів. Найпростіший з наявних сервісів — чат-бот у Viber та Telegram. Він дозволяє передати покази та отримати послуги компанії у декілька кліків.

Щоб швидко та легко передати покази лічильника, ДТЕК Київські регіональні електромережі рекомендує всім побутовим клієнтам скористатися чат-ботом у Viber та Telegram.

Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — коректні рахунки за спожиту електроенергію. Онлайн сервіс заощаджує час та виключає необхідність відвідувати офіси компанії, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.

Джерело