Щодня енергетики столиці отримують скарги та запитання стосовно всього, що відбувається з електрикою у споживачів.
Директор «Yasno» Сергій Коваленко поділився двома найбільш частими скаргами киян.
Перша — на аварійні відключення поза графіком.
Він визнав, що до Оболоні, Виноградаря, Мінського масиву і Куренівки додалися Дніпровський і Дарницький райони.
За словами топ-менеджера, після останніх атак довелося змінювати схему підключення багатьох вузлів, застосовувати резервні лінії, які насправді не дуже розраховані на такі об’єми.
«Заради уникнення великих аварій — довелося застосовувати більшу кількість аварійних відключень. Всього за день 804 610 абонентів мали обмеження у подачі електроенергії», — пояснив Коваленко.
Сергій Коваленко, директор компанії «Yasno». Фото: С.Коваленко/Facebook
Він запевнив, що відновлювальні роботи з боку НЕК Укренерго тривають.
Щодо інших районів — то в них були стабілізаційні відключення, тобто — за графіком. У «Yasno» активно приймають заявки на коригування бази адрес.Їх опрацьовують та окремо проінформують про оновлення.
Друга скарга на те, що в період відключення світла погано працює мобільний зв’язок.
Сергій Коваленко запевнив, що від світла мобільні оператори не вимикаються.
«Проблема у тому, що багато антен приєднані до житлових будинків, до мереж житлових будинків. І коли вимикаються житлові будинки, чи інші об’єкти, вимикаються й антени і пропадає зв’язок», — пояснив він.
Виявляється, не всі антени обладнані автономним джерелом живлення. У них має бути батарея, або ж генератор на 3-4, чи 6 годин. Увесь цей час має забезпечуватись автономне живлення антени чи вишки, навіть якщо немає електрики. Та не скрізь таке є.
«Рішення тут одне, і воно за операторами: слід забезпечити автономні джерела живлення для своїх антен, вишок, серверів, інакше перебої зі зв’язком будуть продовжуватися», — вважає очільник «Yasno».
Джерело